بهترین پنکیک سنگی چیست؟

بهترین پنکیک سنگی چیست؟

بهترین پنکیک سنگی چیست؟ آیا شما هم به دلایل مختلف از جمله وجود جای آکنه در صورت، لک و کک مک، تیرگی ها یا دیگر عوامل به دنبال راه حلی برای صاف و یکدست نشان دادن پوست صورت خود هستید؟ اگر در جستجوی خرید پنکیک سنگی به این مقاله رسیده اید تا انتهای مقاله همراه با باشید تا درباره این نوع از پنکیک ها باهم گفتگو کنیم.

کاربرد های پنکیک در آرایش صورت

  1. کنترل چربی پوست: پنکیک ها در پوست های چرب و خشک قابل استفاده هستند و برای کنترل چربی پوست در پوست های چرب کارایی زیادی دارند.
  2. اصلاح آرایش: پنکیک ها علاوه بر یکدست سازی آرایش صورت برای اصلاح آرایش نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، به این صورت که اگر کرم پودر زیر ساز شما تیره باشد می توانید با یک پنکیک روشن از تیرگی آن بکاهید و برعکس.
  3. تثبیت آرایش: پنکیک ها علاوه بر پوشانندگی و یکدست سازی پوست باعث تثبیت آرایش نیز می شوند.
بهترین پنکیک سنگی چیست؟
بهترین پنکیک سنگی چیست؟

تفاوت کرم پودر و پنکیک در چیست؟

هر دوی آن ها در اصل کرم پودر هستند اما بیشتر مردم نوع مایع آن را کرم پودرو نوع جامد و فشرده ی آن را پنکیک می نامند. اگر پوست شما خشک است کرم پودر مایع برای شما مناسب است و اگر پوست چربی دارید از پنکیک یا کرم پودر فشرده استفاده نمایید.
اگر به دنبال پاسخ این سوال بودید که پنکیک سنگی چیست ؟ احتمالا اکنون پاسخ خود را دریافت باشید. بله درست است، پنکیک سنگی همان کرم پودر فشرده شده و جامد است که برای پوست های چرب گزینه ی بسیار مناسبی است.

بهترین پنکیک سنگی کدام است ؟

بهترین پنکیک سنگی پنکیکی است که توسط شرکت های معتبر تولید شده باشد و از اصالت آن اطمینان داشته باشید. همچنین از نظر جنس و رنگ متناسب با پوست شما باشد. پس در هنگام خرید پنکیک سنگی به این نکات توجه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله خواندیم که بهترین پنکیک سنگی چیست و تفاوت پنکیک با کرم پودر را بیان کردیم‌. خواندیم که پنکیک هم نوعی کرم پودر است که به صورت جامد عرضه شده است.

 

برای خرید پنکیک از مستربانو اینجا کلیک کنید و برای خرید کرم پودر اینجا کلیک کنید.

راستی نظرتون رو درباره بحث زدن پنکیک بدون کرم پودر در کامنت ها مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× مشاوره قبل از خرید