علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت

علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت

علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت چیست؟ یکی از نگرانی های اغلب خانم ها این است که چگونه از کرم پودر خود استفاده کنند که برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ روی پوستشان بماند و یکدست و طبیعی باقی بماند، ما در این مقاله درباره این موضوع صحبت کرده ایم، اگر شما هم به دنبال راه حلی هستید که کرم پودر روی صورتتان تیره و ماسیده نشود این مطلب را تا انتها بخوانید.

علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت و جلوگیری از آن

تمیز نبودن پوست

یکی از نکته های مهم قبل از استفاده از کرم پودر این است که پوست شما تمیز باشد، تمیز نبودن پوستتان قبل از استفاده از کرم پودر باعث ماسیده شدن کرم روی صورت و تیره شدن پوستتان خواهد شد.

آبرسانی به پوست قبل از استفاده از کرم پودر

یکی دیگر از کارهایی که به سلامت پوست شما کمک می کند و باعث می شود که کرم پودر به خوبی روی پوستتان بخوابد آبرسانی پوست است، استفاده از یک آبرسان خوب ماندگاری کرم پودر را بالا می برد و علاوه بر این از تغییر رنگ و تیره شدن پوستتان جلوگیری می کند. استفاده از آبرسان پوست شما را لطیف می کند و رطوبت لازم را به پوست شما می دهد.

علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت
علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت

قبل از استفاده از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید

پرایمر ها در آرایش صورت اهمیت زیادی دارند، استفاده از پرایمر ها منافذ پوست را پر کرده و سطح پوست را صاف و یکدست می کند و نتیجه ی استفاده از آن بالا بردن دوام آرایش روی پوست است و از تیره شدن و تغییر رنگ کرم پودر روی پوست جلوگیری می کند.

استفاده از یک کرم پودر مناسب

هنگام خرید کرم پودر یک رنگ مناسب با پوستتان خریداری کنید، دقت کنید که کرم پودری که خریده اید با رنگ طبیعی پوستتان همخوانی داشته باشد، کرم پودر های براق برای پوست های خشک مناسب هستند، کرم پودرهای مات برای پوست های پرب و نیمه مات برای پوست های مختلط.

مقدار زیاد از کرم پودر استفاده نکنید

استفاده از مقدار زیاد کرم پودر در هنگام آرایش باعث ماسیده شدن و تغییر رنگ کرم پودر روی پوست صورتتان خواهد شد، اگر مقدار زیادی از کرم پودر استفاده کنید پوستتان حالت گچی می شود.

جمع بندی

در این مقاله درباره علت تغییر رنگ کرم پودر روی صورت صحبت کردیم و دلایل تیره شدن و تغییر رنگ پوست را پس از استفاده از کرم پودر بیان کردیم، گفتیم که برای جلوگیری از تیره شدن و تغییر رنگ کرم پودر می توانید از پرایمر یا آبرسان ها استفاده کنید.

 

برای خرید پنکیک از مستربانو اینجا کلیک کنید و برای خرید کرم پودر اینجا کلیک کنید.

راستی نظرتون رو درباره بحث زدن پنکیک بدون کرم پودر در کامنت ها مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× مشاوره قبل از خرید