زدن پنکیک بدون کرم پودر

زدن پنکیک بدون کرم پودر

زدن پنکیک بدون کرم پودر آیا ظاهر یکدست و تمیزی روی پوست ایجاد می کند؟ هر کدام از کرم و پودر و پنکیک کاربرد خاص خود را دارد، کرم پودر برای زیر سازی است و پنکک نیز برای ایجاد ظاهری یکدست و تمیز روی کرم پودر استفاده می شود.

با وجود اینکه اکثر افراد کاربرد هر یک از آن ها را می دانند اما ممکن است این سوال برای آن ها پیش آید که زدن پنکیک بدون کرم پودر کاره درستی است یا خیر؟ ما در این مطلب نکاتی را در رابطه با این موضوع بیان کرده ایم، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

زدن پنکیک بدون کرم پودر و کاربردهای آن

  1. افزایش ماندگاری: استفاده از پنکیک بعد از کرم پودر ظاهر یک دستی به پوست می دهد و مدت زمان ماندگاری آرایش را بالاتر می برد.
  2. کاهش چربی پوست صورت: پس از زدن کرم پودر به خصوص در پوست های چرب صورت شما حالت براقی پیدا می کند، زدن پنکیک می تواند چربی و برق صورت را بگیرد.
  3. اصلاح آرایش: از پنکیک می توان برای یکدست کردن و تمیز تر نشان دادن پوست استفاده کرد. همچنین اگر کرم پودر شما تیره است می توانید با استفاده از یک پنکیک روشن تیرگی آن را کمتر کنید.

آیا زدن پنکیک بدون کرم پودر منطقی است؟

پنکیک و کرم پودر مکمل هم هستند و از کرم پودر برای یکدست کردن و پوشاندن لکه های پوست استفاده می شود، سپس از پنکیک برای صاف کردن و تمیز تر کردن آرایش صورت استفاده می شود.

زدن پنکیک بدون کرم پودر

اگر قصد دارید بدانید که زدن پنکیک بدون کرم پودر برای شما مناسب است یا خیر ابتدا باید به نوع پوستتان توجه کنید. اگر پوست شما خشک است به هیچ عنوان کرم پودر را از آرایش خود حذف نکنید زیرا کرم پودر پوستتان را کمی چرب می کند و خشکی پوست را تا حدودی می گیر.

افرادی که پوست خشک دارند می توانند پنکیک را از آرایش خود حذف کنند و تنها به کرم پودر بسنده کنند.

اما اگر پوست چربی دارید می توانید از کرم پودر صرف نظر کنید، می توانید پس از استفاده از آبرسان و مرطوب کننده پنکیک بزنید و به این صورت یک آرایش بدون کرم پودر را تجربه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با موضوع زدن پنکیک بدون کرم پودر صحبت کردیم، و آموختیم که در پوست های خشک نباید کرم پودر را حذف کرد چرا که کرم پودر مقداری از خشکی پوست را می گیرد، اما در پوست های چرب به جای استفاده از کرم پودر می توان از یک مرطوب کننده استفاده نمود.

 

برای خرید پنکیک از مستربانو اینجا کلیک کنید و برای خرید کرم پودر اینجا کلیک کنید.

راستی نظرتون رو درباره بحث زدن پنکیک بدون کرم پودر در کامنت ها مطرح کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× مشاوره قبل از خرید